Ανεξάρτητα από το πόσα και πόσο καλά ισχυρίζεται ο σύντροφός σου ότι τα πάει στο κρεβάτι, δύσκολα μπορεί να αντικαταστήσει το χρόνο που περνάς στο γυμναστήριο. Ωστόσο, ορισμένες στάσεις του σεξ μπορούν να γυμνάσουν τις μυϊκές ομάδες μιας γυναίκας τόσο καλά που μπορεί να μην τα καταφέρει να πάει στο γυμναστήριο την επόμενη μέρα. Ας τις δούμε αναλυτικά: 

  1. Όρθιο: Είναι μια από τις δυσκολότερες στάσεις αλλά και τις πιο κουραστικές καθώς είτε ο άντρας πρέπει να κρατάει τη γυναίκα στον αέρα είτε η γυναίκα να έχει συνεχώς το ένα της πόδι σηκωμένο. Έτσι, ανάλογα με την παραλλαγή αυτής της στάσης γυμνάζεις κορμό και πόδια ή κοιλιακούς αντίστοιχα. Όχι και άσχημα για μια στιγμή απόλαυσης.


    Στάσεις του σεξ που σε γυμνάζουν 1

  2. Ιεραποστολικό: Πρόκειται για μια κλασσική και εύκολη στάση. Μολονότι η γυναίκα είναι από κάτω και δεν κάνει πολλά πράγματα είναι ένας καλός τρόπος άσκησης. Εξαρτάται βέβαια από το πόση όρεξη έχεις.  Είναι μια στάση που και αυτή ενδυναμώνει τους μυς του κορμού αλλά και τους κοιλιακούς. Αυτό συμβαίνει καθώς είσαι ελαφρά ανασηκωμένη και κρατάς αντίσταση κατά τη διάρκεια της πράξης, οπότε και γυμνάζονται.

     Στάσεις του σεξ που σε γυμνάζουν 2

  3. Doggy: Όπως και με το ιεραποστολικό έτσι και εδώ η διείσδυση από πίσω ασκεί πίεση στη γυναίκα η οποία προκειμένου να σταθεροποιηθεί στα τέσσερα βάζει δύναμη στον κορμό της. Με αυτή τη στάση γυμνάζεις επίσης και γλουτούς, πόδια αλλά και χέρια/ ώμους αν βγάλεις τα χέρια σου από το κρεβάτι και τα βάλεις κόντρα σε κάποιο τοίχο.

     Στάσεις του σεξ που σε γυμνάζουν 3

  4. Cowgirl: Με αυτή την κλασσική στάση όπου η γυναίκα είναι από πάνω και τα πόδια της λυγισμένα στο κρεβάτι γυμνάζονται κατά κύριο λόγο ο κορμός αλλά και ο πωπός. Επίσης, με την επαναλαμβανόμενη κίνηση και την άσκηση πίεσης χαμηλά γυμνάζονται και οι κάτω κοιλιακοί. Αν δε βάλεις τα χέρια σου για αντίσταση στους κοιλιακούς  του γυμνάζεις και χέρια.
    Στάσεις του σεξ που σε γυμνάζουν 4

     

  5. Γέφυρα: Σε αυτή τη στάση η γυναίκα κοιτάζει προς τα πάνω, χρησιμοποιώντας και τα τέσσερα άκρα για να ισορροπήσει και να κρατήσει το σώμα της πάνω από το κρεβάτι.  Πρόκειται για μια στάση που σίγουρα δεν απευθύνεται σε τελείως αγύμναστους. Γυμνάζει σχεδόν όλες τις μυϊκές ομάδες: δικέφαλα, τρικέφαλα, κοιλιακούς, γλουτούς, τετρακέφαλους & γάμπες. Αν δεν έχεις λίγο καλή φυσική κατάσταση μην το δοκιμάσεις γιατί δεν θα καταφέρεις να μείνεις πολύ σε αυτή τη θέση, ακόμα και αν στερεώσεις μαξιλάρια στη μέση σου για μεγαλύτερη σταθερότητα.
    Στάσεις του σεξ που σε γυμνάζουν 5
     
  6. Προβολή: Σίγουρα, ίσως να μην σου αρέσει να κάνεις προβολές στο γυμναστήριο αλλά στο κρεβάτι μπορούν να γίνουν μια πραγματική απόλαυση. Όπως υποδηλώνει και το όνομά αυτής της στάσης, η θέση της προβολής έχει τη γυναίκα που κάθεται πάνω από τον άνδρα, με ένα πόδι τεντωμένο μπροστά της και το άλλο πόδι που εκτείνεται πίσω της ανάμεσα στα πόδια του άντρα. Αυτή η κίνηση είναι όλο το σώμα. Ιδιαίτερα, τον κορμό, τα πόδια και τους κοιλιακούς.
    Στάσεις του σεξ που σε γυμνάζουν 6
Lifeme

Healthy is the new Sexy!