Η καθημερινότητα απαιτεί να είμαστε πολύ δραστήριοι τις 18 από τις 24 ώρες. Να δουλεύουμε σκληρά και να μην προλαβαίνουμε όσα θέλουμε να κάνουμε. Μικροί μεγάλοι είμαστε αγχωμένοι για να τα καταφέρουμε.

Θλίβομαι που βλέπω ολοένα και περισσότερα άτομα να χρειάζονται χάπια για να κοιμηθούν, να έχουν αυτοάνοσα και γενικά  να τους δείχνει με κάποιο τρόπο ο οργανισμός τους ότι θέλει να ξεκουραστούν και να χαλαρώσουν και εκείνοι να ενδίδουν σε φάρμακα.

Δεν θα αναλύσω τώρα γιατί αγχωνόμαστε αλλά θα σας προτείνω μερικούς τρόπους για να χαλαρώνετε.

Επίσης, δεν θα σας προτείνω να πείτε «Ομμ» και τέτοια γιατί πολύ απλά δεν έχουν λειτουργήσει σε εμένα. Ίσα ίσα μου φαίνονται αστεία , όταν πρέπει να κάνω 200 πράγματα, παρόλο που δεν είναι.

Πρέπει να καταλάβουμε ακόμη ότι ο καθένας έχει τη δική του προσωπική μέθοδο. Οι τρόποι ποικίλλουν:

  • ακούγοντας μουσική,
  • με το διαλογισμό,
  • διαβάζοντας ένα βιβλίο,
  • κάνοντας αφρόλουτρο ή σάουνα,
  • κάνοντας σεξ
  • μένοντας απλά μόνος σου.

 

Αυτά που λειτουργούν πραγματικά όμως είναι:

  • Ύπνος
    Το σώμα μας είναι προγραμματισμένο να κοιμάται 8 ώρες για να ηρεμεί η καρδιά αλλά και για να μπαίνει σε ισορροπία  η κορτιζόλη στο κυκλοφορικό. (ορμόνη που συνδέεται με το στρες). Επομένως, προσπαθήστε να κοιμάστε περισσότερο.

 

  • Γυμναστική
    Ξέρω ότι σε μερικούς θα ακουστεί περίεργο, ειδικά στη μαμά μου, που ακόμα δεν μπορεί να το καταλάβει, αλλά εμένα με ξεκουράζει να τρέχω  στο στίβο το βράδυ. Αδειάζει το μυαλό μου. Ευτυχώς, συμφωνεί μαζί μου και η Ιατρική Σχολή του Χάρβαντ που αναφέρει ότι για να χαλαρώσει το μυαλό, πρέπει να χαλαρώσει το σώμα πρώτα. Άλλα είδη γυμναστικής που βοηθούν εξίσου είναι ο χορός, η γιόγκα και το πιλάτες.

 

  • Μασάζ
    Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Scientific Research Publishing από 4 ιαπωνικά πανεπιστήμια  έδειξε ότι το μασάζ από επαγγελματία, ειδικά στην πλατη, χαλαρώνει και μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης. Προσωπικά, τρελαίνομαι και για μασάζ στα πατουσίνα.

 

  • Βότανα
    Ποικίλα βότανα μπορούν να σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε. Μερικά από αυτά είναι η βαλεριάνα, η ματζουράνα, το μελισσόχορτο και το βαλσαμόχορτο. Δοκιμάστε να τα πιείτε αργά, καθότι θα έχουν ακόμα  περισσότερη ηρεμιστική δράση.
Zoe Dremetsika

Founder of Lifeme