Πάλεψες όλο το χειμώνα για να έχεις το τέλειο σώμα το καλοκαίρι και τα κατάφερες, συγχαρητήρια! Αγχώνεσαι όμως τώρα για το τι θα κάνεις στις καλοκαιρινές σου διακοπές για να διατηρήσεις την εικόνα σου που τόσο σου αρέσει αλλά δεν θέλεις να στερηθείς και πράγματα και δεν ξέρεις πώς να το κάνεις. Χαλάρωσε, λύσεις υπάρχουν για να γίνουν όλα και να μην καταπιεστείς καθόλου. Αν ακολουθήσεις τα παρακάτω tips δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα και όλη η φυσική κατάσταση που έχεις χτίσει θα παραμείνει ανέγγιχτη. Ας τα δούμε μαζί. 

  1. Προετοίμασε τα γεύματά σου
    Αν γνωρίζεις ότι θα είσαι έξω όλη μέρα ή αν ξέρεις ότι θα κάνεις πολλά και όταν γυρίσεις σπίτι δεν θα έχεις χρόνο για μαγείρεμα προετοίμασε από πριν τα σνακ και τα γεύματά σου. Μην ξεχνάς επίσης να παίρνεις πάντα νερό μαζί σου. Όσο cliché και αν ακούγεται πραγματικά βοηθάει. Μερικά σνακ που μπορείς να πάρεις στο ταξίδι σου είναι: 

    • Φρέσκα ή/και αποξηραμένα φρούτα 
    • Ωμά λαχανικά 
    • Γιαούρτι 
    • Σάντουιτς 
    • Βραστά αυγά 
    • Ρόφημα πρωτεΐνης 
    • Μπάρες 
    • Ξηροί καρποί

       

  2. Γίνε ένας ενημερωμένος καταναλωτής
    Όταν πας σε ένα νέο εστιατόριο, είναι εύκολο να παρασυρθείς από τον ενθουσιασμό του φαγητού, ο οποίος μπορεί να σε οδηγήσει σε παρορμητική και υπερβολική κατανάλωση. Για να το καταπολεμήσεις ενημερώσου σχετικά με το μενού από πριν. Δες το μενού και τις επιλογές σου πριν το επισκεφθείς για να βρεις  τα γεύματα που είναι ελκυστικά αλλά και ταιριάζουν στις παραμέτρους της διατροφής σου. Μπορεί ακόμη να θες να πάρεις τηλέφωνο πριν το εστιατόριο για να ενημερωθείς αν το εστιατόριο μπορεί να προετοιμάσει γεύματα off-menu για εσένα αν δεν βρεις κάτι που να σου ταιριάζει. Πρέπει να είσαι έτοιμος για όλα τα σενάρια.

     

  3. Επισκέψου το μανάβικο
    Μόλις φτάσεις στον προορισμό σου, βρες ένα κοντινό σούπερ μάρκετ ή μανάβικο. Εάν μένεις σε ένα ξενοδοχείο για αρκετές ημέρες, μην βασίζεσαι στο εστιατόριο του για κάθε γεύμα. Είναι δαπανηρό και υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν μπορείς πάντα να ελέγξεις. Αντ ‘αυτού, επισκέψου το το πλησιέστερο σούπερ μάρκετ ή μανάβικο και ψώνισε  τα αγαπημένα σου υγιεινά και νόστιμα τρόφιμα που αναφέρονται παραπάνω, ώστε να έχεις πάντα ένα σνακ στο δωμάτιο σου. Εάν το δωμάτιο σου διαθέτει ψυγείο ή μίνι ψυγείο, αγόρασε μερικά από τα αγαπημένα θρεπτικά τρόφιμα που συσκευάζονται καλά και είναι εύκολα προσβάσιμα εν κινήσει. Η βρώμη είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσεις τη μέρα και τα απλά σάντουιτς κάνουν εξαιρετικά γεύματα στο δρόμο.

     

  4. Κάνε έξυπνες αλλαγές
    Για παράδειγμα, αντί να συνοδεύσεις το γεύμα σου με κάποια κρεμώδη σάλτσα προτίμησε κάποια μαρινάρα. Επιπρόσθετα, η παραγγελία ενός πιάτου με μια διαφορετική μέθοδο μαγειρέματος από αυτό που διαφημίζεται στο μενού-σχάρα, αντί για σοταρισμένο σε βούτυρο ή λάδι,- μπορεί να μειώσει τις θερμίδες που θα προσλάβεις.

    Εάν η απώλεια βάρους ή η συντήρηση είναι ο στόχος σου, επίλεξε ψητά πιάτα αντί των τηγανισμένων ομολόγων τους, τα οποία είναι συνήθως υψηλότερα σε λίπος και θερμίδες. Ζήτα ελάσσονες τροποποιήσεις στο γεύμα σου, όπως κρίνεις κατάλληλο, και σίγουρα μην αισθάνεσαι άσχημα γι ‘αυτό.  Η αντικατάσταση της πατάτας με σαλάτα ως συνοδευτικό σίγουρα είναι ένα εύκολο και απλό τρικ.

     

  5. Μην παραλείπεις γεύματα
    Είτε είσαι απασχολημένος με εξερευνήσεις στις τουριστικές περιοχές όλη την ημέρα είτε απλά κάθεσαι στην παραλία όλη μέρα είναι πολύ εύκολο να παραλείψεις κάποιο γεύμα. Αυτό μπορεί να φαίνεται αβλαβές, αλλά η παράλειψη ενός γεύματος μπορεί εύκολα να οδηγήσει στην κατανάλωση πάρα πολλών θερμίδων στο επόμενο γεύμα. Κρατώντας την πείνα σου υπό έλεγχο είναι πολύ σημαντικό, γι ‘αυτό πάρε μαζί σου μερικά από τα αγαπημένα σνακ σου πριν φύγεις από το δωμάτιο ή το σπίτι σου.

     

  6. Μείνε ενυδατωμένος
    Δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο από αυτό. Το ταξίδι μπορεί να σε αφυδατώσει. Η παραμονή στον ήλιο περισσότερο από όσο το σώμα έχει συνηθίσει μπορεί επίσης να σε αφυδατώσει. Όταν δεν προσλαμβάνεις αρκετά υγρά, είναι εύκολο να μπερδέψεις την αφυδάτωση με την πείνα. Ακόμη και το μικρό κομμάτι της αφυδάτωσης μπορεί να σε κάνει να πιστεύεις ότι χρειάζεσαι φαγητό όταν στην πραγματικότητα θέλεις λίγο νερό.

    Οι συστάσεις για λήψη υγρών ποικίλλουν από άτομο σε άτομο, αλλά ένας εύκολος τρόπος να ελέγξεις την ενυδάτωση σου είναι να δεις το χρώμα των ούρων σου. Ένα καλά ενυδατωμένο άτομο πρέπει να έχει διαυγή ή ωχροκίτρινα ούρα. Σκούρο κίτρινο ή κεχριμπαρένιο χρώμα στα ούρα είναι συνήθως ένα σημάδι αφυδάτωσης.  

Lifeme

Healthy is the new Sexy!