Μπάρες λεμονιού

Μπάρες λεμονιού

Βαρέθηκες τις κλασσικές μπάρες και θέλεις μια αλλαγή; Σου έχουμε την απόλυτη paleo συνταγή για λαχταριστές αλλά και ξεχωριστές μπάρες λεμονιού! Είναι εύκολες, απλές, υγιεινές και το σημαντικότερο χρειάζονται ελάχιστη ώρα και μόλις 5 υλικά! Δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις τυποποιημένες μπάρες του εμπορίου και η θρεπτικότητά τους σαφώς είναι μεγαλύτερη. Φτιάξτε τις για πρωινό, δεκατιανό ή σνακ και εκπλήξτε τους αγαπημένους σας! 

Χρόνος προετοιμασίας:15 λεπτά
Χρόνος μαγειρέματος: 30 λεπτά 
Μερίδες: 12 μπάρες 

Υλικά
για τη βάση 

 

για την επικάλυψη λεμονιού 

 

Εκτέλεση 

  1. Προθερμάνετε το φούρνο σας στους 180 βαθμούς και λαδώστε ένα ταψί με λάδι καρύδας.  
  2. Σε ένα μεγάλο μπολ, χρησιμοποιώντας το μίξερ, χτύπησε μαζί το μέλι, το λάδι καρύδας και το αλάτι μέχρι να ομογενοποιηθούν και να αποκτήσουν κρεμώδη όψη. Προσθέστε το αλεύρι καρύδας και ανακατέψτε μέχρι να σχηματιστεί μια ζύμη. 
  3. Βάλτε τη ζύμη μέσα στο ταψί και πιέστε την ώστε να κατανεμηθεί ομοιόμορφα. Ψήστε την περίπου για 8 λεπτά μέχρι να αποκτήσει ένα χρυσαφί χρώμα. Όταν ψηθεί αφήστε την να κρυώσει για 30 λεπτά. 
  4. Μειώστε τη θερμοκρασία του φούρνου σας στους 130 βαθμούς και βάλτε το ταψί στη χαμηλή θέση της σχάρας του φούρνου (2η από κάτω). 
  5. Μόλις κρυώσει η ζύμη, χτυπήστε απαλά τα αυγά, το μέλι και το ξύσμα λεμονιού σε ένα μεγάλο μπολ. ΜΗΝ χρησιμοποιείτε ηλεκτρικό μίξερ προτιμήστε να τα χτυπήσετε με μια μαρίζ.  
  6. Σε ένα ξεχωριστό, μεσαίο μπωλ, χτυπήστε το αλεύρι καρύδας και το χυμό λεμονιού, 1 κουταλιά της σούπας κάθε φορά, μέχρι να αναμιχθεί καλά. Βεβαιωθείτε ότι συνεχίζετε να χτυπάτε καθώς προσθέτετε το αλεύρι έτσι ώστε να μην συσσωρεύεται. 
  7. Ρίξτε την επικάλυψη λεμονιού πάνω στη ζύμη και τοποθετήστε το στο φούρνο για 20 λεπτά μέχρι να ψηθεί. 
  8. Αφήστε το να κρυώσει σε θερμοκρασία δωματίου. 
  9. Στη συνέχεια, καλύψτε και ψύξτε για τουλάχιστον 6 ώρες, καλύτερα όλη τη νύχτα.  
  10. Χρησιμοποιώντας ένα πολύ κοφτερό μαχαίρι κόψτε το μείγμα σε ράβδους. 
Lifeme
Healthy is the new Sexy!