Το παρόν είναι η πιο σημαντική στιγμή αλλά και η ιδανική για να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου. Είτε έχεις βάλει μερικά κιλάκια, είτε θέλεις να βελτιώσεις την όψη του σώματός σου αυτή είναι η καλύτερη εποχή! Δεν το λέμε εμείς αλλά τα γεγονότα! Ας δούμε τους σημαντικότερους λόγους. 

  1. Είναι η εποχή το λαχανικών!
    Και ξέρετε τι σημαίνει: πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Αυτά τα τρόφιμα είναι γεμάτα με το δυναμικό δίδυμο των αντιοξειδωτικών που καθαρίζουν την τοξίνη και το σούπερ σταρ της απώλειας βάρους, φυτικές ίνες. Αυτό το μακροθρεπτικό θα σε γεμίσει, θα διατηρήσει σταθερά τα επίπεδα ενέργειας και θα τροφοδοτήσει τα αντιφλεγμονώδη προβιοτικά σου – τελικά σε βοηθά να επιτύχεις τους στόχους απώλειας βάρους πολύ πιο εύκολο. Και το καλύτερο μέρος; Όταν αγοράζεις φρέσκα, εποχιακά τρόφιμα, δεν είναι μόνο πιο προσιτά στις τιμές τους αλλά ο μικρότερος χρόνος που χρειάζονται από το αγρόκτημα για το πιάτο σου εξασφαλίζει μεγαλύτερη διατροφική αξία από τα συμβατικά συσκευασμένα τρόφιμα.

     

  2. Ώρα για ψάρεμα!
    Δίδαξε σε έναν άνθρωπο να ψαρεύει και αυτός θα τρώει υγιεινά για μια ζωή. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα ψάρια παρέχουν μια από τις καλύτερες πηγές λιπαρών οξέων που είναι γνωστές ως ωμέγα-3, οι οποίες βοηθούν  να αποφευχθεί η φλεγμονή της διεύρυνσης της μέσης, καθώς είναι και υψηλής ποιότητας άπαχη πρωτεΐνη, που θα διατηρήσει τη μυϊκή μάζα για να μειώσει τη συσσώρευση λίπους.

     

  3. Τέρμα οι δικαιολογίες τύπου κάνει πολύ κρύο έξω.
    Το καλοκαίρι είναι μια μεγάλη στιγμή για να επωφεληθείς από τον καλό καιρό για τις προπονήσεις σου. Έφτασε η στιγμή να μην μείνεις στο γυμναστήριο και να γυμναστείς έξω, ακόμα κι αν είναι μόνο για 15 λεπτά! Εξάλλου, μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι η άσκηση σε ένα φυσικό περιβάλλον σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα ενέργειας και να μειώσει το στρες.

     

  4. Μπορείς να καλλιεργήσεις τα δικά σου τρόφιμα.
    Το να ψωνίζεις λαχανικά και φρέσκα φρούτα εποχής σίγουρα προσφέρει πολλαπλά οφέλη στην υγεία. Το να τα καλλιεργείς εσύ ο ίδιος όμως είναι πραγματικά ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις. Όχι μόνο είσαι σίγουρος για την ποιότητά τους αλλά έρευνες έχουν δείξει ότι άντρες και γυναίκες που ασχολούνται με την κηπουρική τείνουν να είναι 11 με 16 κιλά λιγότερα από συνομήλικους τους που ακολουθούν έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Επιπρόσθετα, η κηπουρική είναι ένα καλό είδος φυσικής και πνευματικής άσκησης.

     

  5. Η ζέστη μειώνει την όρεξη.
    Επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι η όρεξη μειώνεται αισθητά τους καλοκαιρινούς μήνες. Γιατί λοιπόν να μην το εκμεταλλευτείς αυτό για να επιτύχεις τους στόχους σου;

     

  6. Καταναλώνεις περισσότερες τροφές που δεν χρειάζονται μαγείρεμα.
    Το παγωτό είναι ένα αγαπημένο φαγητό , σχεδόν όλων, το καλοκαίρι για ένα λόγο – δεν θέλουμε πραγματικά να προσθέσουμε στο σώμα μας και άλλη θερμότητα.  Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί από εμάς επιλέγουμε κάποιο μαγείρεμα χωρίς φούρνο χωρίς κρέας κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, όπως φρέσκες φρουτοσαλάτες κλπ. Όταν τρως περισσότερα φρέσκα φρούτα και λαχανικά πλούσια σε αντιοξειδωτικά, αρχίζεις να απομακρύνεις κορεσμένα λιπαρά κρέατα, τα οποία είναι γνωστό ότι συμβάλλουν στη φλεγμονή και στέκονται εμπόδιο στις προσπάθειες απώλειας βάρους. Επιπλέον, μερικά τρόφιμα παρέχουν στην πραγματικότητα περισσότερα θρεπτικά συστατικά χωρίς μαγείρεμα, όπως η βρώμη.

     

  7. Τέλος το σχολείο!
    Αυτό σημαίνει ότι η ζωή σου δεν χρειάζεται να περιστρέφεται πλήρως γύρω από τα χρονοδιαγράμματα των παιδιών! Με λιγότερες εργασιακές και σχολικές υποχρεώσεις, μπορείς να περάσεις περισσότερο χρόνο για εσένα και την επίτευξη των στόχων σου. Επιπλέον, όλη η οικογένεια μπορεί να αλλάξει και να υιοθετήσει πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

     

  8. Κάνεις ενστικτωδώς πιο υγιεινές επιλογές.
    Σύμφωνα με μελέτες το καλοκαίρι σε βοηθάει να κάνεις πιο υγιεινές επιλογές, πιο συγκεκριμένα το φως του ήλιου. Αυτό συμβαίνει καθώς σύμφωνα με την έρευνα παρατηρήθηκε ότι  όσοι οι έτρωγαν σε καλά φωτισμένα δωμάτια ήταν περίπου 16-24% πιο πιθανό να παραγγείλουν υγιεινά τρόφιμα από όσους έτρωγαν σε χώρους με χαμηλό φωτισμό. Βγήκε αυτό το αποτέλεσμα κυρίως επειδή τα φωτεινότερα φώτα μας κάνουν να νιώθουμε πιο επιφυλακτικοί, πράγμα που μας επιτρέπει να κάνουμε περισσότερες «αποφάσεις για μελλοντική σκέψη”.

     

  9. Καλωσορίσατε smoothie, αντίο στο ζεστό καφέ!
    Με τις θερμοκρασίες που ανεβαίνουν πάνω από 30οC, ο πρωινός καφές είναι αρχίζει να παίρνει την παγωμένη του μορφή! Μόλις γίνει πολύ ζέστη για ένα φλιτζάνι ζεστό καφέ, μην το κάνεις αυτό. Ξεκίνα τα πρωινά σου με ένα δροσερό, αναζωογονητικό smoothie! Όχι μόνο έχουν λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη θρεπτική αξία αλλά είναι πολύ δροσιστικά και σε βοηθούν να φτάσεις γρηγορότερα το στόχο σου.

     

  10.  Άπειρες εξωτερικές δραστηριότητες!
    Το καλοκαίρι είναι η τέλεια σεζόν να συμμετάσχεις σε νέες, διασκεδαστικές δραστηριότητες – μια πολύ αναγκαία απόδραση για να γεμίσεις τις μπαταρίες σου. Πήγαινε στην παραλία για να κολυμπήσεις, να παίξεις βόλεϊ ή να κάνεις padel. Παίξε ένα παιχνίδι τένις. Μάθε να κάνεις surf ή καγιάκ. Επίσης μπορείς να πας στο πλησιέστερο βουνό για μια πεζοπορία ,ακόμη και για κάμπινγκ. Οι δυνατότητες καψίματος θερμίδων είναι πραγματικά ατελείωτες!

     

  11.  Η μέρα είναι πιο μεγάλη!
    Το καλοκαίρι σημαίνει μεγάλες ημέρες και μικρότερες νύχτες, έτσι ώστε να έχεις μεγαλύτερη δυνατότητα στο φως της ημέρας να κάνεις τη γυμναστική σου. Το καλοκαιρινό ηλιοστάσιο τον Ιούνιο έχει σχεδόν 6 ώρες περισσότερο φως της ημέρας από το Χειμερινό Ηλιοστάσιο του Δεκέμβρη (που είναι η συντομότερη ημέρα του έτους). Αυτό σημαίνει ότι έχεις 15 ώρες φωτεινό, όμορφο ήλιο για να πας σε ένα γυμναστήριο το πρωί μετά την εργασία, και να προλάβεις να πας μια βραδινή βόλτα μετά το δείπνο.

     

  12. Περισσότερες επιλογές για ενυδάτωση
    Δυστυχώς, όσο περισσότερο ιδρώνεις δεν καις και περισσότερες θερμίδες- απλά αφυδατώνεσαι περισσότερο. Επομένως, είναι σημαντικό να παραμείνεις ενυδατωμένος και να τρως τρόφιμα με ηλεκτρολύτες, όπως μπανάνες και λάχανο. Αυτό που είναι τόσο καλό για τους καλοκαιρινούς μήνες είναι ότι δεν υπάρχει έλλειψη απλών τρόπων για να αναπληρώσεις  τα υγρά σου. Πρόσθεσε βότανα όπως μέντα και βασιλικό, ή φέτες φρούτων και αγγουριού στο νερό σου για να το γεμίσεις με γεύση. Μπορείς επίσης να απολαύσεις ένα αναζωογονητικό παγωμένο τσάι. Είμαστε μεγάλοι οπαδοί του παγωμένου πράσινου τσαγιού, το οποίο είναι, ένα αντιοξειδωτικό που έχει αποδειχθεί ότι ενισχύει το μεταβολισμό για να επιταχύνεις την πρόοδο απώλειας βάρους. 
Lifeme

Healthy is the new Sexy!