Vegan συνταγή για όλους εσάς που θέλετε ένα δυναμικό πρωινό γεύμα χωρίς γλουτένη και με σημείο αναφοράς το γιαούρτι από κάσιους και γάλα καρύδας.

 

Υλικά για 3-4 μερίδες

  • 300γρ κάσιους (μουλιάστε τα για 4-5 ώρες)
  • 1κσ λάδι καρύδας
  • γάλα καρύδας (όσο χρειαστεί για να πάρει κρεμώδης υφή)
  • 1/2 κγ φρέσκια βανίλια

 

Εκτέλεση

  1. Ξεπλύνετε καλά τα κάσιους ( αφού τα έχετε μουλιάσει) και τοποθετήστε τα στο μούλτι μαζί με το λάδι καρύδας.
  2. Αναμίξτε σε μεγάλη ταχύτητα μέχρι να ομογενοποιηθεί το μίγμα.
  3. Στην συνέχεια προσθέστε το γάλα καρύδας και συνεχίστε να αναμιγνύετε στο μούλτι μέχρι το μίγμα να αποκτήσει κρεμώδη υφή.
  4. Στο τέλος προσθέστε την φρέσκια βανίλια

Μπορεί να συντηρηθεί στο ψυγείο για 3 ημέρες. Προτείνουμε να το δοκιμάσετε και ώς επιδόρπιο.

 

To ξέρατε αυτό; Τα κάσιους περιέχουν χαλκό (Τα 40γρ παρέχουν 98% της συνιστώμενης ποσότητας παρακαλώ). Ο χαλκός εμφανίζεται να είναι απαραίτητος για τον μεταβολισμό του σιδήρου και το σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων του αίματος. Επίσης συμβάλει στην ανάπτυξη των οστών και του συνδετικού ιστού (ότι καλύτερο για αυτούς που αθλούνται) . Τέλος έχει άμεση σχέση με το ανοσοποιητικό μιας και μειώνει τον κίνδυνο λοιμώξεων και μολύνσεων. Το τέλειο χορτοφαγικό πρωινό!

Δέσποινα Μαρσέλου

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με εξειδίκευση στην κλινική διατροφή και στα αυτοάνοσα νοσήματα (B.Sc., M.Sc.)