Γιατί να μπεις σε πρόγραμμα; Γιατί να στερηθείς; Γιατί να πονέσεις; Γιατί να κουραστείς; Σε αυτά τα ερωτήματα, δεν θέτω το ερώτημα «Γιατί να αδυνατίσεις», γιατί δεν είναι το ίδιο. Απλά αναρωτιέμαι γιατί να μην θες να νιώθεις πιο ωραία. Μπορώ να σκεφθώ γρήγορα 4 βασικούς λόγους για να το κάνεις και μόνο 1 λόγο να μην το κάνεις. 

Για να το κάνεις; 

  1. Θα νιώθεις πιο χαρούμενος και ευκίνητος.
    Καταναλώνοντας υγιεινές τροφές σου παρέχει θρεπτικά συστατικά και κάνοντας τη γυμναστική που σε κάνει να πετάς, σε κάνει να έχεις περισσότερη διάθεση και ζωντάνια.

  2. Αποκτάς αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση
    Είναι ευρέως γνωστό ότι με την άσκηση και την καλή διατροφή φαίνεσαι πιο όμορφος. Αυτό μπορεί κανείς να το διαπιστώσει από το σώμα, τα μαλλιά, τα νύχια, το δέρμα και πολλά άλλα. Ωστόσο, αυτό που επίσης ισχύει είναι ότι νιώθεις ότι μπορείς να τα καταφέρεις καλύτερα όπως με το σώμα σου έτσι και σε άλλους κλάδους, όπως στη δουλειά.

  3. Λειτουργεί σαν αντικαταθλιπτικό και ψυχοθεραπεία.
    Σύμφωνα με μια μια έρευνα που διεξήχθη σε άτομα με κατάθλιψη, αυτοί που έκαναν αερόβια άσκηση, είχαν τόση βελτίωση  με αυτούς που έπαιρναν τη φαρμακευτική τους αγωγή. Μακροπρόθεσμα βέβαια, η έρευνα έδειξε ότι τα αποτελέσματα διήρκησαν πολύ περισσότερο σε αυτούς που έκαναν άσκηση από αυτούς που έπαιρναν την αγωγή.

  4. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα Αναμφισβήτητο, είναι ότι  η γυμναστική σε κάνει πιο δυνατό και γερό. Όχι μόνο δυναμώνει τα κόκκαλα αλλά παράλληλα η καλή διατροφή «φτιάχνει το DNA» όπως δείχνουν έρευνες.

 

Για να μην το κάνεις; 

  1. ΒΑΡΙΕΣΑΙ!  

Βαριέσαι να κουνηθείς. Βαριέσαι να αλλάξεις συνήθειες. Γενικά βαριέσαι και έχεις κλειδώσει τον εγκέφαλο σου να πιστεύει ότι αυτό είναι δύσκολο.. Δεν μπορώ να πιστέψω καμία δικαιολογία, όπως «δεν έχω χρήματα», όπως «δεν έχω χρόνο», όπως «είμαι κουρασμένος» κλπ. Δεν χρειάζεσαι χρήματα για να πας σε ένα γήπεδο στάδιο και επίσης δεν έχεις χρόνο γιατί έχεις άλλες προτεραιότητες.  

 

Πίστεψε με, πρέπει να κάνεις υπομονή μόνο 3 εβδομάδες (αν το κάνεις σωστά).  Μετά, το σώμα σου θα σου ζητάει να πιεις νερό, θα σου ζητάει να κουνηθείς, θα σου ζητάει καλό φαγητό και όποτε κάνεις παρασπονδία θα σου δείχνει πόσο βαρύ είναι το κακό φαγητό.  Επίσης, θα ήθελα να σημειώσω πως μπορείς να τρως μια ζωή χάλια και αρκούν λίγες μέρες καλής διατροφής και λίγης γυμναστικής για να ξεκινήσει να αλλάζει το σώμα σου, οι σκέψεις σου η διάθεση σου. Το μόνο που πρέπει  να κάνεις είναι στην αρχή να πράξεις σωστά και μετά να ακούς το σώμα σου.  

Θα ήθελα στο σημείο αυτό, να αναφέρω πως πολλοί ψάχνουν και βρίσκουν λανθασμένες προφάσεις να αδυνατίσουν και μπερδεύουν τα πράγματα. Πολλές φορές έχω σκεφθεί «Έχω ένα γάμο, άρα θα αδυνατίσω, «Έρχεται το καλοκαίρι, θα προσέξω». Πίστεψε με, αυτές οι σκέψεις  δεν οδηγούν ΠΟΥΘΕΝΑ. Απλά έβρισκα μια ακόμη πρόφαση για να το κάνω για λίγο. 

Αφού σου έκανα την καρδιά περιβόλι, θα σου αναφέρω τώρα ποιο είναι το καλό στην όλη υπόθεση. Το καλό είναι ότι δεν πρέπει να πονέσεις, δεν πρέπει να πεινάσεις, δεν πρέπει να στερηθείς. Το μόνο που πρέπει είναι να πράξεις με το σωστό τρόπο και να έχεις συνέπεια. Πιο συγκεκριμένα, να έχεις έναν υγιεινό και ταυτόχρονα απολαυστικό τρόπο ζωής.  

  • Επίλεξε το είδος άσκησης που σου αρέσει.  
  • Μπορείς να φας ότι θες, στην υγιεινή του διάσταση, είτε αυτό είναι burger, είτε αυτό είναι γλυκό, είτε πίτσα. Μπορείς να πάρεις ιδέες από τις συνταγές μας. Καμία δεν έχει επεξεργασμένη ζάχαρη και  επεξεργασμένο αλεύρι.  

 

 

Πηγές 

https://jamanetwork.com/
https://greatist.com/grow/easy-confidence-boosters
https://greatist.com/grow/acne-myth-busters
https://greatist.com/health/meals-for-healthy-skin
http://circ.ahajournals.org/content/107/1/e2.full
https://www.umassmed.edu/news/news-archives/2013/03/you-are-what-you-eat/
https://greatist.com/grow/reasons-exercise-and-eat-right

 

 

 

 

 

Zoe Dremetsika
Founder of Lifeme