Κατά τη διάρκεια των εορτών όλοι τείνουμε να χαλαρώνουμε λίγο παραπάνω και να υποκύπτουμε σε γευστικούς πειρασμούς. Μήπως και εσύ έχεις πάθει το ίδιο φέτος; Είσαι σε εκείνη τη φάση όπου χαλάρωσες αρκετά και τώρα είσαι αποφασισμένος να μπεις πάλι σε φόρμα; Αν ναι, προσοχή, μην κάνεις το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι και κόψεις ξαφνικά τα πάντα! Νέα έρευνα δείχνει ότι μια ξαφνική μετάβαση μακριά από λιπαρά και ζαχαρούχα τρόφιμα μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα παρόμοια με αυτά που παρατηρούνται κατά τη διάρκεια αποχής από ναρκωτικά.

Υπάρχουν όμως και καλά νέα. Είναι δυνατό να ελαχιστοποιηθούν οι παρενέργειες της αποτοξίνωσης που σχετίζονται με την μετατροπή των γευμάτων σου σε πιο υγιεινά. Νούμερο 1 κανόνας που δεν πρέπει να παραβαίνεις είναι ο ύπνος. Κοιμήσου αρκετά και σωστά. Αν δεν κοιμάσαι καλά, τότε το πρωί το σώμα σου θα αναζητά την ζάχαρη.

Φυσικά δεν χρειάζονται δραστικές αλλαγές για να επανέλθεις. Αντί γι΄αυτό θα πρέπει να δεις την διατροφή σου ως μια εξελικτική διαδικασία η οποία θα γίνει μόνιμη συνήθεια για μια καλύτερη ζωή και όχι μόνο για να ξεφουσκώσεις σε ένα μήνα. Έτσι, ξεκίνα σταδιακές αλλαγές που θα σου γίνουν μέρος της καθημερινότητας και δες μια συνολική αλλαγή.

Ας δούμε 5 tips εύκολα και απλά για να αρχίσεις αυτή την αλλαγή:

  1. Αυτή την εβδομάδα, αναβάθμισε την ποιότητα των γευμάτων σου.
    Φτιάξε ένα ισορροπημένο γεύμα που περιέχει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και καλά λιπαρά κάθε τρεις ώρες. Αυτό θα κρατήσει την ενέργεια σου σε υψηλά επίπεδα και θα κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα το σάκχαρο του αίματος που μπορεί να σε οδηγήσει σε ατασθαλίες. (Για έμπνευση σχετικά με τις συνταγές δες εδώ.)
  2. Ξεκίνα κάθε ημέρα σου με ένα μεγάλο ποτήρι νερό.
    Δοκίμασε επίσης καθημερινά προβιοτικά ή ακόμα και ένα πράσινο χυμό.
  3. Πάρε κάποιο συμπλήρωμα μαγνησίου πριν πέσεις στο κρεβάτι.
    Επιλέξτε τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο όπως σπόρους κολοκύθας ή αμύγδαλα – θα βοηθήσουν το σώμα σου να αντιμετωπίσει το φούσκωμα από την περίοδο των διακοπών.
  4. Πρόσθεσε μανιτάρια στα γεύματά σου.
    Θα σε βοηθήσουν με το πρήξιμο και φυσικά θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα.
  5. Επέλεξε αλκαλικά.
    Κατανάλωσε περισσότερα τρόφιμα που σχηματίζουν αλκάλια, όπως μαϊντανό, καλαμπόκι, αχλάδια και λεμόνια, τα οποία εξισορροπούν τα επίπεδα του pH του σώματος, μειώνουν τη φλεγμονή και διατηρούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα υπό έλεγχο.
Lifeme

Healthy is the new Sexy!