Τι και αν ήρθε το καλοκαίρι τι και αν ανεβαίνει η θερμοκρασία τι και αν η όρεξη για άσκηση μειώνεται, μπορείς με 5 ασκήσεις στην παραλία να συνεχίσεις την αγαπημένη σου συνήθεια !!!

  1. Kαθίσματα με μπαλα
    Α.Σφίγγουμε καλά την μπαλα με τους προσαγωγούς.
    Β. Τοποθετούμε την μπαλα ανάμεσα στα πόδια λίγο πιο πάνω από τα γόνατα.
    Γ. Δεν χρειάζεται κατά την εκτέλεση της άσκησης να κάνουμε ψιλό άλμα. 
  1. Push ups με μπαλα
    Α.Το σώμα μας πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένο δηλαδή μέση και αυχένας να είναι στην ίδια ευθεία.
    Β. Προσοχή στο χέρι που ειναι στην μπαλα πρέπει η δύναμη που θα ασκηθεί για τα push ups πρέπει να είναι η ίδια και στα δυο χέρια.
    Γ. Την ίδια άσκηση μπορούμε να την κάνουμε και χωρίς μπαλα η να ακουμπήσουμε τα γόνατα στο έδαφος. 
  1. Push ups με τα δυο χέρια στην μπαλα
    Α.Το σώμα πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένο κατά την διάρκεια της άσκησης δηλαδή μέση και αυχένας να είναι στην ίδια ευθεία.
    Β. Την ίδια άσκηση μπορούμε να την εκτελέσουμε και χώρις μπαλα αλλά οι αγκώνες θα πρέπει να βρίσκονται κολλημεμενοι στα πλευρά κατά όλη την διάρκεια της άσκησης. 
  2. Άσκηση κοιλιακών
    Α.Προσοχή η κίνηση του κορμού και των ποδιών πρέπει να γίνεται ταυτόχρονα.
    Β. Αν δυσκολευτούμε πολύ μπορούμε με λυγισμένα πόδια να εκτελέσουμε την ίδια άσκηση 
  1. Άσκηση κοιλιακών (commando)
    A.Στην συγκεκριμένη άσκηση για να μην επιβαρύνουμε την μέση πρέπει ο γοφός να είναι λίγο ψιλά και η δύναμη να βγαίνει από τους κοιλιακούς.
    Β. Η ίδια άσκηση μπορεί να γίνει πιο εύκολη αν οι αγώνες παραμείνουν στο έδαφος κατά όλη την διάρκεια της άσκησης.